Klachtenafhandeling

Heb je een klacht? 

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  

En, hoe nu verder? 
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 7 dagen onze reactie. 
2) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 
3) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 
4) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

Meld je klacht per post, telefoon of e-mail en vermeld altijd het ordernummer van de bestelling waar u een klacht over heeft (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen).

Nordic Living

T.a.v. klachtenafhandeling 
Maatheide 98A
3920 Lommel - B

Telefoon: (0032) 11 727858
E-mail: info@nordicliving.be
GSM: +32.(0)468.216636 
WEGENS EEN TELEFONISCHE STORING ZIJN WIJ MOMENTEEL ENKEL MOBIEL BEREIKBAAR, ONZE EXCUSES HIERVOOR!